Snatch-fitnes i trening centar-Rijeka

Kako olakšati prve upale nakon treninga?

Kako olakšati prve upale nakon treninga?

Nova godina donijela je nove odluke. Jedna od njih je sigurno ići redovito na treninge. Bravo!

Kako bi vaš povratak u formu  bio što bezbolniji evo jedan savjet koji će olakšati pojavu bolova u mišićima- muskulfiber.

Nakon dugo vremena ne treniranja, prvi odlazak na trening često završava s upalom mišića. Kako bi taj period muskulfibera što prije prošao, a vi se natrag vratili na treninge, kao da ništa nije ni bilo, potrebno vam je malo vode i magnezijev klorid, koji će vaše bolove riješiti u najkraće vrijeme.

Iako je svima poznato da Magnezij u tabletama djeluje na upalu mišića, manje je poznato da Magnezij Klorid zapravo najbolje djeluje na opuštanje mišića, uklanjanje boli i grčeva.
Bitno je reći da se magnezij preko kože brže apsorbira i ima bolji i jači utjecaj na opuštanje mišića i ulaska u krvotok.

magnesium_chloride

 

JEDNOSTAVNA PRIPREMA:

  • 100g magnezij klorida
  • 200 ml destilirane vode
  • kupite bočicu na pumpicu (poput one za špricanje cvijeća) i jednostavno otopite magnezij u vodi
  • ova količina dostatna vam je za skoro godinu dana, ovisno o vašim potrebama
  • magnezij klorid također možete u ubaciti i u kupku, te se okupati u njoj
  • također ga možete i piti, no u manjoj dozi cc 1 dcl dnevno, tako da 30g razmutite na 1 litru vode

95% magnezijevog klorida sadrži derivat morske soli, potpuno je prirodan i ekološki čist proizvod, koji se dobiva iz morskih dubina.

Osim u listićima Magnezij možete naći i u mnogim namirnicama. Pa birajte 🙂

fotolia_100839103_subscription_monthly_m-1024x747

 

Više o vrstama magnezija pročitajte na: http://lijecnik.hr/prehrana/koje-su-vrste-magnezija-kada-ih-primijeniti/

 

Izvori:

www.lijecnik.hr

www.buildingbody.com

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

BESPLATNI TRENING