Snatch-fitnes i trening centar-Rijeka

Glute Specific Work-mini trening za jačanje stražnjice

Glute Specific Work-mini trening za jačanje stražnjice

Mini kružni trening za jačanje stražnjice!

Svi volimo lijepu stražnjicu!  Osim što je ugodno za sjediti na njoj i ljepše nam stoje traperice 🙂 , postoji i funkcionalni aspekt cijele priče koji jača mišiće zdjelice i čini vaše svakodnevne kretnje sigurnijima. Kako bi to postigli i približili vam vježbe koje bude uspavane mišiće stražnjeg dijela tijela, osmislili smo Glute Specific Work.

U novom blogu donosimo vam ovaj mini trening koji možete odraditi i kod kuće u želji da vas upoznamo sa nekima od vježbi kojima se koristimo na treningu.

Može služiti za zagrijavanje, može poslužiti kao završni dio treninga, a može biti i potpuni trening za jačanje i volumen…kako? Saznajte subotama 10-11h u Snatch fitnes i trening centru.

Ukoliko ga koristite za zagrijavanje broj ponavljanja neka bude oko 20 ponavljanja, bez težina i napravite dva kruga.

Ukoliko ga koristite za završnicu broj ponavljanja neka bude 10-12, opteretite se na uzdignutim iskoracima i odradite 3-4 kruga.

Za puni trening svratite do nas, jer zabavnije je u društvu 😉

Vježbe:

Čučanj/Podizanje na prste

Čučanj/Upor

Prednje uzdignuti iskorak

Uzdignuti padobranac

Žablji potisak

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

BESPLATNI TRENING