Snatch-fitnes i trening centar-Rijeka

Koronavirus: Zašto je vježbanje još uvijek najbolji lijek

Koronavirus: Zašto je vježbanje još uvijek najbolji lijek

Strah koji je izazvala pandemija virusa Covid-19 – koronavirus, predstavlja dobar podsjetnik da je redovno vježbanje sastavni dio života, koje ujedno predstavlja i najbolju obranu našeg tijela od bolesti.

Ako pratite trenutnu situaciju dobro ste upoznati sa mjerama opreza: redovno i temeljno perite ruke, ako kašljete ili kišete radite to sa maramicom na ustima ili podizanjem vašeg lakta, redovno dezinficirajte sve površine, samoizolacija je neophodna ako posumnjate da ste bili u dodiru sa zaraženom osobom. Sve dok se ne razvije cjepivo, koja će spriječiti virus, ovo su sigurnosne mjere kojih se trebate pridržavati, kako bi spriječili širenje virusa covid-19.

Dok ovo čitate dobra vijest je da vjerojatno radite najbolju stvar koju možete da podignete svoj imunitet i pripremite tijelo da se bori protiv bolesti – redovnim vježbanjem.

Kada bi zamislili da je vježbanje tableta smatralo bi se čudesnim lijekom, najboljom medicinom. Nemjerljivo važni efekti vježbanja su: pozitivan učinak na opće zdravstveno stanje, pomaže kod koštano-mišićnih oboljenja, kardiovaskularnih problema, dijabetesa, mentalnog zdravlja, anksioznosti i depresije.

Dakle, osim želje da budete jači i mršaviji postoje još tri velika razloga zašto se treba redovno vježbati :

Vježbanje pruža podršku izgradnji imunološkog sustava

Vrlo je jednostavno – dobra fizička spremnost podiže razinu našeg imunološkog sustava. U osnovi, vježbanje ubrzava cirkulaciju i mobilizira bijela krvna zrnca, jedna od glavnih obrana protiv štetnih mikroba. Preporučuje se najmanje 150 minuta umjerenog aerobnog vježbanja ili 75 minuta visoko intenzivnog vježbanja tjedno, ali u svakom slučaju SVAKO VJEŽBANJE je bolje od nevježbanja. Jedno od istraživanja je pokazalo da 30 minuta brzog hodanja utječe na povećanje cirkulacije prirodnih stanica “ubojica” i drugih obrambenih organizama imunološkog sustava.

Smanjuje rizik od kroničnih oboljenja

Američki college Sportske Medicine proveo je projekt “Exercise Is Medicine” koji je zabilježio veliki broj zdravstvenih benefita dobivenih vježbanjem. Uključujući smanjenje rizika od prekomjernog povećanja tjelesne težine (sa popratnim zdravstvenim problemima, uključujući dijabetes), poboljšanje kardiovaskularnog sustava (smanjuje se rizik od hipertenzije i moždanog udara). Cijeli projekt je pokazao da se smanjuje rizik svih bolesti, koje mogu uzrokovati smrt, kod ljudi koji redovno vježbaju. Druga šira analiza koja je provedena 2009. pokazala je da su isti benefiti bili vidljivi kod ljudi koji su imali neku vrstu kroničnog oboljenja.

Jača vaše mentalno zdravlje

Velike količine stresa negativno utječu na naše hormone i imunološki sustav, ali vježbe uključujući i yogu doprinose da se na najbolji način izborimo sa svakom vrstom stresa. Brojne studije su pokazale da redovna fizička aktivnost doprinosi boljem mentalnom zdravlju, smanjuje osjećaj anksioznosti i depresije, usavršava kognitivne funkcije, unapređuje kvalitetu života i poboljšava san. Najnovija istraživanja iz sfere neuro znanosti pokazuju da svaki oblik fizičke aktivnosti, čak i one umjerene mogu pozitivno utjecati na naše zdravlje.
Nitko ne pokušava reći da vježbanje može  zamijeniti konvencionalnu medicinu i nitko ne tvrdi da vježbanje može pomaže prilikom liječenja bolje ili više od klasične medicine, ali od 2013. veliki broj studija, koji se bavio ovom tematikom, pokazao je da su osobe koje su redovno vježbale imale bolju mogućnost izboriti se sa kroničnim oboljenjima.

Ukratko, REDOVNO VJEŽBANJE JE DOBRO ZA ZDRAVLJE, NASTAVITE SA NJIM.

Izvor: http://ifit.rs/trening/koronavirus-zasto-je-vezbanje-jos-uvek-najbolji-lek

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

BESPLATNI TRENING